Waardering van Viattence, locatie Turfhorst - Wezep op 14 januari 2019 interview

Wij hebben bepaalde afspraken gemaakt over de kleding van mijn vader waar niet iedereen aan voldoet. Mijn vader heeft met de ene medewerker een betere klik dan met de andere. Hij wordt goed verzorgd en wordt op tijd gewassen. Hij krijgt vier keer per week schone kleding aan, mocht het nodig zijn, dan doen ze dit eerder. Zijn kwaliteit van leven wordt steeds beter vind ik. Er zijn sinds kort gastvrouwen op de woonkamer en die zorgen voor gezelligheid en een spelletje. Wij hebben een vast contactpersoon en zij pakt de dingen heel goed op. Ze is zeer betrokken en als ze een vraag voor ons heeft, dan weet ze ons te vinden. Het gebouw is nog redelijk nieuw. Mijn vader heeft een mooie, grote kamer die wij ingericht hebben naar zijn smaak. Hij heeft een eigen badkamer. Ik mis iets in de vorm van een dagbesteding. Mijn vader doet nu eigenlijk de hele dag niks. Er wordt elke dag vers gekookt, ik heb nog nooit gehoord dat er aan de bewoners wordt gevraagd wat zij willen eten. Ik zou het fijn vinden, dat als er een dagje uit gepland straat, ze ook eens aan de mantelzorgers denken, neem hun bijvoorbeeld eens mee in plaats van zoveel verzorgenden.

Bent u of werkt u voor Viattence, locatie Turfhorst? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.