Waardering van Viattence, locatie Veldheem - Wezep op 25 januari 2018 interview

7.2

Ik heb goed contact met de medewerkers, het is heel gezellig. Ik heb echt het gevoel dat ik erbij hoor. Ik vind het leuk om er heen te gaan. Als ik ergens mee zit, dan geef ik dat aan. De medewerker geeft aan dat ze het door zal geven, maar de volgende dag merk ik dat er niks mee gedaan is. Het gesprek is wel goed, maar ze ondernemen geen actie. Op een gegeven moment denk ik, laat ook maar zitten. Mijn man zit in een groep en de bewoners zitten vaak alleen. Zo kwam ik onlangs bij hem en toen zat hij helemaal alleen op de groep. De tafel was leeg, er stond niet eens een bloemetje op. De medewerkers zijn op dat moment bezig met de overdracht. Ze zitten in het kantoor en kunnen mijn man wel door het raam zien. Het duurde zeker een half uur voordat ze terug waren en dat vind ik wel erg lang. 's Avonds na het eten zitten ze ook vaak alleen. Een paar avonden komt er een vrijwilliger dan bij ze zitten en dat vind ik fijn. Mijn man is heel stil en rustig. Hij sluit zich af van zijn omgeving. Ik vind het jammer dat de medewerkers hem niet goed activeren. Daar is te weinig tijd voor. Mijn man vindt het bijvoorbeeld heel leuk om een spel te spelen met vragen over vroeger, maar de medewerkers hebben daar helaas niet veel tijd voor. Ik vind het wel leuk om te horen van de medewerkers dat mijn man af en toe heel grappig uit de hoek kan komen. Mijn man heeft hier een mooie grote kamer. Het is een mooi huis en het is pas een paar jaar oud.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Viattence, locatie Veldheem - Wezep

Geachte heer, mevrouw,

Wij bedanken u voor uw reactie op Zorgkaart Nederland. Wij betreuren de door u aangegeven zaken die blijkbaar niet aan uw verwachtingen voldoen. Daarover gaan wij graag met u in gesprek. Wilt u contact opnemen met Teamleider Liesbeth den Ouden via mobiel nummer 06 - 31 22 44 75 hierover?

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, locatie Veldheem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.