Viattence, locatie Veldheem

Klinkenberg 58 8091 GZ Wezep
Deze locatie is onderdeel van Viattence

Waardering van Viattence, locatie Veldheem - Wezep op 22 december 2020 Interview

Ik merk dat mijn moeder erg tevreden is en de verzorging goed verloopt. Ik vind zelf wel dat wat verschillende mensen doen niet zo goed op elkaar afgestemd is. Mijn moeder wordt met een tillift opgetild en medewerkers gebruiken daarbij verschillende tilliften. Ook worden verschillende rolstoelen gebruikt. Intern kan dus beter worden overlegd over wat passend bij mijn moeder is. Ook is het contact met de verpleeghuisarts raadselachtig. Er wordt iets besloten, maar dit wordt niet ook met mij overlegd. Verder is er een cliëntportaal waar wij in een rapportage kunnen zien en daar wordt niet snel of helemaal niet op gereageerd, waardoor ik niet weet of ze het gelezen hebben. Een digitaal systeem is handig, maar als ze er niet op reageren is het niet handig. Als ik fysiek iets vraag of doorgeef dan gaat dat verder prima. De locatie en de kamer van mijn moeder zijn erg mooi. Het enige wat ik mis in de omgeving is dat er helemaal geen bankjes zijn buiten. Dat zou wel handig zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, locatie Veldheem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.