Viattence, locatie Veldheem

Klinkenberg 58 8091 GZ Wezep
Deze locatie is onderdeel van Viattence

Waardering van Viattence, locatie Veldheem - Wezep op 7 december 2018 Interview

Ik vind het belangrijk dat de medewerkers met een naambordje oplopen, maar dat gebeurt helaas nauwelijks. Hierdoor ken ik ze allemaal van gezicht, maar bijna niemand van naam. De zorg die mijn vrouw krijgt, vind ik goed, want ze hebben aandacht voor mij en mijn vrouw. Als er iets georganiseerd wordt, dan krijg ik daar netjes bericht van. Zelf kan ik het digitale patiëntendossier inzien en dat vind ik heel fijn. Zo blijf ik goed op de hoogte. Als er iets ernstigs gebeurt, dan bellen ze mij tijdig op. De accommodatie vind ik goed en netjes. De privékamer van mijn vrouw vind ik vrij klein, maar dat vind ik niet zo erg. Overdag is zij vaak te vinden in de gezamenlijke woonkamer. Er wordt daar regelmatig iets gedaan met de bewoners, zoals een spelletje. Dit wordt voornamelijk door vrijwilligers gedaan. Ik vind dat redelijk, maar ik zou het fijn vinden als ze dat wat frequenter zouden doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, locatie Veldheem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.