Waardering van Viattence, locatie Weidebeek - Wezep op 25 april 2017 interview

6.5

Als er bijvoorbeeld een bel afspraak is gemaakt of als er afgesproken is om te mailen, komt het voor dat het niet op de afgesproken dag gebeurd. Ze komen wel de afspraken na, maar niet op de dag zelf. Dat vind ik jammer, omdat ik er dan zelf achteraan moet gaan. De medewerkers hebben een luisterend oor voor mijn schoonmoeder. Door gebrek aan personeel is er weinig tijd voor extra aandacht. De wil is er wel, maar jammer dat het in praktijk niet kan lukken. Als wij op bezoek komen, maken ze even tijd voor een praatje. Dan kan ik vragen hoe het met mijn schoonmoeder gaat. Wat ik wel merk is dat de communicatie tussen de medewerkers niet altijd goed verloopt. Als ik iets aangeef om door te geven aan andere medewerkers, komt het voor dat het niet gebeurd. Dat vind ik jammer. In het weekend is maar een verzorgende aanwezig die niet alleen voor het eten moet zorgen, maar ook voor allerlei andere dingen. Ik vind dat ook in het weekend, net als door de weeks, minimaal twee verzorgende aanwezig moet zijn. Wij, als familieleden, zijn niet te beroerd om mee te helpen, maar eigenlijk vind ik dat het hoort niet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Viattence, locatie Weidebeek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.