Vilente De Klinkenberg

Concordiahof 1 A 6712 GZ Ede
Deze locatie is onderdeel van Vilente

Waardering van Vilente De Klinkenberg - Ede op 20 oktober 2016 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik heb het hier goed naar mijn zin. Het is geweldig zo. Mijn kamer is groot genoeg, er staan eigen spulletjes in. Ik heb grote badkamer met toilet, wat wil je nog meer. Ik ben hier komen wonen, dat mocht ik verzorging nodig hebben, dan kan ik die krijgen. De medicijnen worden wel aangereikt. Ik ga 1 keer in de week naar de kapper en ik ga elke dag eten in het restaurant. De zusters zijn heel erg aardig, kan niet anders zeggen. Ze lopen hun benen uit hun gat. Bij het restaurant hangt alle informatie die er is. De zusters geven ook nog weleens informatie. Je wordt voldoende geïnformeerd over alles. Als ik een vraag heb ga ik naar de zuster. Ik krijg altijd een fatsoenlijk antwoord. Ik heb het hier geweldig naar mijn zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vilente De Klinkenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.