Waardering van Vilente De Klinkenberg - Ede op 13 juli 2017

4.8
  • Rughernia

Mijn schoonmoeder is hier paar weken voor tijdelijk verzorgd. Positief is dat de fysio en medewerkers van de zorg moeder weer aan het lopen gekregen hebben en dat ze weer zelfstandig werd met gedeeltelijke adl.Niet al het personeel was even vriendelijk, niet respectvol. Sommige kwamen niet vrolijk over.Afspraken werden niet nagekomen, zoals een medicatielijst mee voor bezoek aan arts in ziekenhuis, lijst was er niet.Tweede keer wel een lijst mee, maar daar stond de morfine die moeder gebruikt niet op, juist dat was heel belangrijk.Vaak gevraagd om contact met ergo, ik kreeg telefoon toen ik zelf al hulpmiddelen geregeld had. Wel met ergo goed gesprek gehad hierover, maar hoofd afdeling wees ons van het kastje naar de muur.Gevraagd om telefonisch contact met waarnemend arts, is niet gebeurd.Voor overdracht naar huis, heb ik om overdracht gevraagd voor de thuiszorg, dit gaven ze op de dag zelf  per brief mee, werd niet per mail gedaan, wat ik gevraagd had.Op overdracht stond geen datum.Bij de medicatie die mee terug naar huis ging, zaten de zakjes movicolon niet, terwijl het vrijdagmiddag was, dit zelf die middag bij eigen huisarts met spoed aangevraagd.Op dag van vertrek werd aan moeder gevraagd of ze toch nog wel zelf de afwas wilde doen en haar bed wilde opmaken. Het kon op een respectvolle manier gevraagd worden, kon dus anders.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vilente De Klinkenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.