Vilente De Klinkenberg

Concordiahof 1 A 6712 GZ Ede
Deze locatie is onderdeel van Vilente

Waardering van Vilente De Klinkenberg - Ede op 20 oktober 2016 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Toen ik hier kwam wonen, kreeg ik veel informatie over De Klinkenberg. In de lift en aan de zuil hangt het papier met de activiteiten. Ze doen hier veel aan activiteiten, zoals bijvoorbeeld sjoelen en handwerken. De zusters vind ik erg goed, als er wat is zijn ze zo bij je. Ik kan ook alles aan ze vragen. Mijn kamer vind ik gewoon, naar tevredenheid. Ik heb een klein keukentje en een eigen badkamer met toilet. 1 Keer in de week komen ze poetsen, het is niet zoals thuis, maar het ziet er netjes uit. Ik krijg hulp bij het douchen, aan- en uitkleden. Daar ben ik zeer tevreden over. Ik krijg veel medicijnen en die worden elke dag klaargelegd. Ik heb een dieet en daar wordt met het eten rekening gehouden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vilente De Klinkenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.