Vilente De Klinkenberg

Concordiahof 1 A 6712 GZ Ede
Deze locatie is onderdeel van Vilente

Waardering van Vilente De Klinkenberg - Ede op 22 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ze komen meestal op tijd bij me. Het kan zijn dat het soms iets uitloopt. Ik vind het gebouw best. Ik vind het jammer dat mijn bed in de kamer staat. Ik mis een aparte slaapkamer. De schoonmaak zou soms iets meer kunnen, vind ik. Bijvoorbeeld de ramen zemen of stoffen. Ik vind het gebouw wel lekker licht. Ik heb geen problemen met de medewerkers. Als ik wat vraag, komt het voor elkaar. Ik doe weinig met de informatie die ik krijg. In de zaal hoor ik het allemaal niet zo goed. Ik krijg wel genoeg informatie middels nieuwsbrieven. Ik heb weinig zorg nodig. De zorg die ik krijg, is goed vind ik.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vilente De Klinkenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.