Waardering van Vilente De Molenberg - Oosterbeek op 18 maart 2019

4.5
  • Dementie

Er waren problemen bij het aanreiken van eten en drinken en het helpen daarbij. Afspraken uit het zorgplan werden niet goed nagekomen. In 2018 waren er heel veel personele wisselingen. Dit bracht veel onrust voor de veelal dementerende bewoners met zich mee.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Vilente De Molenberg - Oosterbeek

geplaatst op 19 maart 2019

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij betreuren het dat u niet tevreden bent. Graag zouden we hierover met u in contact willen komen.
Via de redactie hebben we, helaas zonder resultaat, geprobeerd met u in contact te komen.
Omdat deze waardering anoniem is kunnen wij verder geen actie ondernemen. We hopen dat u alsnog contact met ons zou willen opnemen. Dat kan via het mailadres waardering@vilente.nl.
Met vriendelijke groet, Vilente

Bent u of werkt u voor Vilente De Molenberg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.