Vilente De Sonnenberg

Sonnenberglaan 4 6861 AM Oosterbeek
Deze locatie is onderdeel van Vilente

Waardering van Vilente De Sonnenberg - Oosterbeek op 16 december 2020

De afgelopen 3 jaar is mijn moeder in de Sonnenberg verbleven. Zij is zich daar thuis gaan voelen, niet alleen door de goede medische zorg van de aardige medewerkers, maar zeker ook door de aandacht voor haar welzijn. Altijd was er ruimte voor een goed gesprek, om buiten te wandelen, een spelletje te doen, samen te zingen en te lachen. Ook van de activiteiten heeft zij erg genoten. Tijdens de 1e lockdown kon ik mijn moeder met goede afspraken zonder problemen bezoeken in een cabine. Ook toen het met mijn moeder niet goed ging kon ik haar bezoeken ondanks dat er op haar afdeling corona was vastgesteld. Onlangs is zij overleden. Als familie hebben wij toen heel veel steun gehad aan de altijd aardige medewerkers. Wij mochten 24/7 bij onze moeder. Er was altijd aandacht voor ons, voor een gesprek of een kop koffie, ook midden in de nacht. Ik heb alle lof voor de Sonnenberg vooral voor de goede zorg voor mijn moeder. Maar ook heb ik alle waardering dat wij als familie zo goed zijn begeleid.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vilente De Sonnenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.