Vilente De Sonnenberg

Sonnenberglaan 4 6861 AM Oosterbeek
Deze locatie is onderdeel van Vilente

Waardering van Vilente De Sonnenberg - Oosterbeek op 6 maart 2019

De zorg kan niet goed zijn, als er een groot personeel tekort is ! Veel te veel wissel van personeel, geeft veel onrust en onbehagen bij cliënten !Er is veel te weinig tijd voor goede verzorging van de cliënten! Verder is het eten waardeloos en smakeloos !Er wordt veel te laat op meldingen van cliënten gereageerd !Schoonmaak van openbare ruimtes kan veel beter !Er kan dus veel verbeterd worden!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Vilente De Sonnenberg - Oosterbeek

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij betreuren het dat u niet tevreden bent en we stellen het op prijs dat u dit meldt.
We zouden graag met u in contact komen om te bespreken wat er niet goed gegaan is en wat we daarvan kunnen leren.
Via Zorgkaart Nederland ontvangt u een uitnodiging om met ons in gesprek te komen hierover.
Met vriendelijke groet,
Vilente

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vilente De Sonnenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.