Waardering van Vilente De Sonnenberg - Oosterbeek op 19 februari 2018 interview

6.7

Ik vind het lastig om dingen in deze instelling af te spreken. Voor mijn gevoel moet ik overal constant achter aanlopen. Ik vind het soms ook moeilijk om de juiste persoon hiervoor te vinden. De vaste medewerkers vind ik heel fijne en lieve mensen. Helaas is er veel verloop bij deze groep en dat is voor mijn moeder niet fijn. Ze moet dan weer aan nieuwe mensen wennen en de nieuwe medewerkers moeten haar ook leren kennen. Er wordt ook veel gewerkt met leerlingen, stagiaires en uitzendkrachten. Over deze groep ben ik niet zo tevreden, omdat daar regelmatig wat fout gaat. De wisselende gezichten, het slechte eten en het feit dat er weinig te doen is qua activiteiten, maken de kwaliteit van leven van mijn moeder naar mijn idee niet erg goed. De afdeling van mijn moeder is recentelijk ook kleinschaliger opgezet, waardoor het naar mijn mening voor mijn moeder steeds stiller en saaier wordt. Het gebouw waar mijn moeder woont, vind ik wel mooi. Het ligt in een bosrijke omgeving. Ik vraag me alleen af of het wel geschikt is voor de doelgroep. De receptie zit helemaal in het restaurant. Iedereen kan zomaar in- en uitlopen, waardoor ik bij de veiligheid mijn vraagtekens zet. Verder is er maar één lift, terwijl er vier verdiepingen zijn. Bovendien is deze vaak kapot.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vilente De Sonnenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.