Waardering van Vilente De Sonnenberg - Oosterbeek op 12 december 2017

9.3
  • Dementie

Mijn ouders zijn in Juni 2016 ingetrokken. Voor een jaar lang waren er veel personeels wisselingen en voorjaar 2017 is een reorganisatie ingezet. Het resultaat is dat de zorg drastisch verbeterd is, m.n. voor mijn demente moeder. De verplegers zijn nu doortastender waardoor moeder veranderingen aanvaardt wat haar zeer ten goede komt. Iedereen van management tot verpleging is bijzonder hulpvaardig. Een hele geruststelling voor mijn broer en mij, aangezien we overzees wonen. De 8 voor de huisvesting had hoger geweest als de uitrusting van de badkamer beter geweest zou zijn. De reactie tijd is soms wat lang vandaar een 9 voor verpleging, maar dat licht aan de werkdruk, niet aan de inzet. Voor dat laatste een 10!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vilente De Sonnenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.