Vilente De Sonnenberg

Sonnenberglaan 4 6861 AM Oosterbeek
Deze locatie is onderdeel van Vilente

Waardering van Vilente De Sonnenberg - Oosterbeek op 17 februari 2020

Mijn vader heeft een jaar in De Sonnenberg gewoond.De eerste ontvangst was prettig. Helaas is deze locatie coach snel vertrokken. Mijn vader kreeg op de 3e verdieping een redelijk kamer. Ik heb hem gelijk op de wachtlijst geplaatst voor een echtparenkamer want bij de intake werd mij gemeld dat dit mogelijk was, uiteraard tegen betaling. (dit bleek later een loze belofte) Mijn vader kreeg een vriendelijke EVVer en er kwam een zorgplan.Bij een zelfsturend team was bleek snel dat iedereen zichzelf stuurt en zich weinig van afspraken aan trekt. Wachttijd bij hoge nood vaak 3 kwartier. Niet met maar over mijn vader heen praten alsof hij dementerend is. Mijn vader heeft veel zorg nodig, maar is geestelijk heel goed bij. Dit is daar lastig en geen enkele pogingen tot oplossingen met lokatiemanager(s) heeft iets opgeleverd. Wij hebben mijn vader dus verhuisd naar een ander verzorgingshuis. Gelukkig is nu de zorg helemaal naar wens, lieve kundige verzorging en een respectvolle oude dag!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Vilente De Sonnenberg - Oosterbeek

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij betreuren het dat u niet tevreden bent en we stellen het op prijs dat u dit meldt.
We zouden graag met u in contact komen om te bespreken wat er niet goed gegaan is en wat we daarvan kunnen leren. Via Zorgkaart Nederland ontvangt u een uitnodiging om met ons in gesprek te komen hierover.
Met vriendelijke groet,
Vilente

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vilente De Sonnenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.