Vilente De Sonnenberg

Sonnenberglaan 4 6861 AM Oosterbeek
Deze locatie is onderdeel van Vilente

Waardering van Vilente De Sonnenberg - Oosterbeek op 25 januari 2021

Onze vader heeft van september tot december in de Sonnenberg gewoond. Dit was geen gemakkelijke periode, gezien de Corona uitbraak heerste in deze tijd. Hieraan is hij ook uiteindelijk overleden. Toch kan ik voluit zeggen dat we heel tevreden zijn over het huis en zijn medewerkers. Natuurlijk is er altijd wel iets en onze vader was ook zeker niet altijd de makkelijkste in de omgang. Het leven wordt er ook niet makkelijker op als men ouder wordt. Maar er werd geluisterd en gehandeld en alle tijd genomen om onze vader zo comfortable en gelukkig te maken als mogelijk. De kamer die onze vader had was erg fijn, uitzicht over het grasveld boven de hoofdingang. Wat erg fijn is dat de alle bewoners, als ze hiertoe in staat zijn, beneden in het restaurant gezamenlijk tussen de middag eten. Hierdoor kunnen bewoners van andere verdiepingen elkaar leren kennen. Wij bedanken alle medewerkers van de Sonnenberg voor de verzorging van onze vader. Ga zo door!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vilente De Sonnenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.