Vilente De Sonnenberg

Sonnenberglaan 4 6861 AM Oosterbeek
Deze locatie is onderdeel van Vilente

Waardering van Vilente De Sonnenberg - Oosterbeek op 7 maart 2019

Beroerte

Sinds een half jaar woonachtig in De Sonnenberg. De omgeving is prachtig. Helaas is het erg moeilijk om compleet afhankflijk van zorg te zijn en dat dit door steeds wisselende ervaren en onervaren verzorgenden gebeurd. Ondanks afspraken in een zorgplan doet iedereen het zoals hij/zij wilt. Het is frustrerend om iedere dag weer alles uit te moeten leggen en discussies te moeten voeren. Een respectvolle benadering is hier niet vanzelfsprekend helaas. Wanneer je niet dementerend bent maar wel zo behandeld wordt voelt dat als verliezen van de regie over je eigen leven. Dat is erg moelijk en verdrietig. Ik hoop nog steeds dat hier verbetering in komt!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Vilente De Sonnenberg - Oosterbeek

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij betreuren het dat u niet tevreden bent en we stellen het op prijs dat u dit meldt.
We zouden graag met u in contact komen om te bespreken wat er niet goed gegaan is en wat we daarvan kunnen leren. Via Zorgkaart Nederland ontvangt u een uitnodiging om met ons in gesprek te komen hierover.
Met vriendelijke groet,
Vilente

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vilente De Sonnenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.