Vilente De Sonnenberg

Sonnenberglaan 4 6861 AM Oosterbeek
Deze locatie is onderdeel van Vilente

Waardering van Vilente De Sonnenberg - Oosterbeek op 6 maart 2019

Slechte organisatie van de zorg. Meest basale zorg wordt niet adequaat geleverd. Enorm personeelstekort.Fouten in medicatie en onzorgvuldige zorgplannen.Pas na tussenkomst derden en klachten optreden en pogingen tot verbetering.Mantelzorgers worden amper serieus genomen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Vilente De Sonnenberg - Oosterbeek

Hartelijk dank voor uw waardering. Wij betreuren het dat u niet tevreden bent. Graag zouden we hierover met u in contact willen komen.
Via de redactie hebben we geprobeerd met u in contact te komen, maar u heeft aangegeven hier geen prijs op te stellen.
Omdat deze waardering anoniem is kunnen wij verder geen actie ondernemen. We hopen dat u alsnog contact met ons zou willen opnemen. Dat kan via het mailadres waardering@vilente.nl. Met vriendelijke groet, Vilente

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vilente De Sonnenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.