Waardering van Vilente De Sonnenberg - Oosterbeek op 23 februari 2018 interview

7.3

Sommige afspraken werden niet goed nagekomen. Bijvoorbeeld afspraken over bepaalde voorkeuren in het eten, kwamen niet goed door. De zorgafspraken gingen wel goed. Alleen vond ik de communicatie naar mij beter kunnen. Ik vond dat er weinig naar me werd geluisterd, dat vond ik dus minder. Wat ik ook minder vond is dat er steeds een andere arts betrokken was bij mijn moeder. Dan moest ik iedere keer weer opnieuw uitleggen wat er aan de hand was. De meeste medewerkers waren meegaand met mijn moeder, maar er waren er ook bij die de aandacht bij hun telefoon hadden. Dat vond ik minder. Mijn moeder was graag op zichzelf en ze werd daarin in haar waarde gelaten. Ik vond de ligging, toegankelijkheid en omgeving super. De schoonmaak vond ik alleen beter kunnen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vilente De Sonnenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.