Vilente Overdal

Lebretweg 2 6861 ZW Oosterbeek
Deze locatie is onderdeel van Vilente

Waardering van Vilente Overdal - Oosterbeek op 20 oktober 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik kan hier prima een afspraak maken, ze staan altijd voor me klaar. De werkdruk is erg hoog, de dames lopen hun benen onder hun lijf vandaan en dat ik ik erg waarderen met zoveel werkdruk ook nog goed werk leveren. Binnen het huis ga ik naar de kapper, de pedicure en de fysio. Een keer in de 14 dagen is er een weekafsluiting begeleid door een geestelijk verzorger. Er zijn hier veel sociale contacten, elke dag gezellig koffie drinken met zijn allen. Er word zeker geluisterd naar mij, recent een sterfgeval mee gemaakt, met alle liefde en veel geduld horen ze mijn verhaal elke keer weer aan. Deze kamer is te klein, niet fris dat het bed in de kamer moet staan. Het is hier erg gedateerd, echt alles is hier oud.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vilente Overdal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.