Waardering van Vilente Overdal - Oosterbeek op 14 september 2018

2.0
  • Dementie

Mijn tante woont hier. Ze heeft extra zorg nodig, omdat haar geheugen en haar lichaam haar steeds vaker in de steek laten. De zorg is niet, zoals beloofd is en niet goed ingesteld op haar hulpvraag. Als ze bijvoorbeeld op de hulpknop drukt, omdat ze bijvoorbeeld moet plassen, moet ze vaak heel lang wachten voordat ze geholpen wordt.Als ik bij haar ben en het duurt echt te lang, dan ga ik op een gegeven moment zelf maar op zoek in het gebouw naar een verzorgende .Maar meestal is dit ook zonder succes. Personeel komt op de dag, maar heel weinig bij haar om het hoekje kijken, even tijd voor een persoonlijk gesprekje is er niet bij, door de hoge werkdruk.  Ik vind het hartverscheurend om haar daar te moeten laten wonen. Ze komt veel  persoonlijke aandacht, goede zorg tekort. We hopen dat er binnenkort eindelijk een definitieve datum komt, wanneer deze zwaar verouderde ongezellige zorginstelling, met een chronisch gespecialiseerd personeels tekort, gaat sluiten. Zodat mijn tante dan eindelijk overgeplaatst kan worden naar een plek waar de zorg hopelijk wel voldoet, ze meer persoonlijke aandacht krijgt en waar ze veilig en ruimer kan wonen Heel erg teleurstellend dat onze tantes, ooms, vaders, moeders, opa’s en oma’s in deze tijd op deze manier moeten wonen en slecht worden verzorgt in hun laatste levensjaren.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Vilente Overdal - Oosterbeek

geplaatst op 21 september 2018

Hartelijk dank voor uw waardering.
.Wij betreuren het dat u niet tevreden bent. Graag zouden we hierover met u in contact willen komen. Deze waardering is echter anoniem. Daarom willen wij u vragen om contact met ons op te nemen via waardering@vilente.nl.
Met vriendelijke groet, Vilente

Bent u of werkt u voor Vilente Overdal? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.