Waardering van Vilente Pieter Pauw - Wageningen op 23 februari 2018 interview

6.8

Als er iets is, dan word ik meteen op de hoogte gesteld en dat vind ik heel fijn. Ik vind alleen de bezetting laag voor wat ze moeten doen. De bezetting mag wat mij betreft wel steviger zijn en dat er meer deskundigheid aanwezig is. De afspraken lopen nog wel eens vertraging op. Bijvoorbeeld acties, die direct geregeld behoeven te worden, vind ik vaak te lang duren. Dat vind ik heel jammer. Ik vind dat de persoonlijke verzorging ook beter kan, dus meer aandacht voor de basisverzorging. Ze geven aan dat er dan speciale afspraken voor in het zorgplan gemaakt moeten worden. Het wordt dan een actiepunt. Ik vind het jammer dat dit niet automatisch gebeurd. Ik zie wel dat de intenties van de medewerkers goed zijn. Ze benaderen mijn ouder op een rustige manier en ze zijn vriendelijk. De zorg sluit niet helemaal aan bij de levensovertuiging van mijn ouder en dat vind ik jammer. De ene medewerker houdt hier meer rekening mee dan de ander. Als ik vragen heb, dan nemen ze daar de tijd voor, maar ik moet vaak mijn vragen herhalen. Verder vind ik het jammer dat sanitaire voorzieningen gedeeld moeten worden. Op het moment dat het echt belangrijk is, vind ik dat ze basisvaardigheden missen met de hygiëne. Het is me ook opgevallen dat de was, die uitbesteed wordt, vaak vertraging oploopt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vilente Pieter Pauw? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.