Waardering van Vilente Pieter Pauw - Wageningen op 18 mei 2018 interview

6.5

De verzorging is slecht omdat ze geen goed personeel hebben. Er wordt gebruik gemaakt van veel uitzendkrachten. Ze weten hierdoor niet met welke mensen ze te doen hebben. Ze hebben daarnaast ook geen tijd voor mijn moeder. Mijn moeder wordt bijvoorbeeld maar één keer in de week gedoucht en ik vind dit veel te weinig. De medewerkers zijn wel hartstikke lief voor mijn moeder, maar ze hebben niet altijd geduld voor haar. Ze kappen haar dan af. De afspraken die ik met ze maak komen ze na. Ik krijg ook antwoord op mijn vragen. Ik vraag mij wel af of ze de afspraken nakomen als ik er niet bij ben. Ik vind dat ze namelijk weinig ondernemen met mijn moeder. De accommodatie waarin mijn moeder verblijft is een beetje saai. De inrichting is saai en niet vrolijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vilente Pieter Pauw? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.