Vilente St. Barbara

Minister Aalbersepark 1 6711 NT Ede
Deze locatie is onderdeel van Vilente

Waardering van Vilente St. Barbara - Ede op 6 maart 2018 Interview

Er zijn nog weinig afspraken geweest. De dingen die besproken zijn, zijn goed verlopen. Als ik vragen heb, dan wordt er goed teruggekoppeld. Ik vind de verzorging van mijn vader goed. Ik zie dat de medewerkers goed met hem omgaan. De zorg sluit aan bij de manier waarop hij wil leven. Er wordt rekening gehouden met wat mijn vader zelf wil. Ik heb ook contact via de mail. Als ik iets lees in het cliëntportaal, dan kan ik daar ook vragen over stellen en dan krijg ik een helder antwoord. Het gebouw sluit aan de bij de behoeften van mijn vader. Ik denk dat hij het prima naar zijn zin heeft. Mijn vader heeft een kamer op de gesloten afdeling. Hij deelt zijn badkamer met iemand anders. Dat vind ik jammer, maar ik snap wel dat het allemaal ruimte kost. Ik geloof niet dat mijn vader er moeite mee heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vilente St. Barbara? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.