Vilente St. Barbara

Minister Aalbersepark 1 6711 NT Ede
Deze locatie is onderdeel van Vilente

Waardering van Vilente St. Barbara - Ede op 27 maart 2018 Interview

Ik ben tevreden over de vaste medewerkers, maar daar zie ik er nog maar weinig van. De dagelijkse dingen worden overgenomen door uitzendkrachten, die in mijn ogen ongemotiveerd zijn. Ik bespeur desinteresse en mis het contact tussen de uitzendkrachten en mijn moeder. Het zijn bijna allemaal parttimers. Ik zie bijna iedere dag nieuwe invalkrachten. Daar kun je in mijn ogen geen afspraken mee maken. Die kunnen volgens mij ook niet in de behoeften van mijn moeder voorzien. Het vaste personeel doet dat wel. Ik vind de medewerkers beleefd en correct tegen haar. De kamer van mijn moeder en de gemeenschappelijke woonkamer vind ik prima. Ze deelt de toilet en douche echter met de buurvrouw. Dat vind ik wat minder ideaal.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vilente St. Barbara? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.