Waardering van Vitalis Brunswijck - Eindhoven op 19 december 2016 interview

4.7

De afspraken die vanuit deze zorginstelling gemaakt worden, die worden niet altijd goed nageleefd. Het verschonen van mijn moeder wordt niet zoals afgesproken om de 2 uur gedaan. Ik kom hier dagelijks en ik merk dat mijn moeder nog niet verschoond is en dat ruik ik dan ook. Mijn moeder is dement en is niet meer in staat om hierop te reageren. Dit was niet de afspraak. Als je een vraag hebt wordt het in het algemeen goed afgehandeld. Als je naar een verzorgingstehuis moet en je kunt je zelf goed redden, dan is deze instelling goed. Ben je hulpbehoevend, dan heb je hier een zwaar probleem. Ik heb meerdere gesprekken gehad met de directie, dan gaat het een tijdje goed en dan verslechterd het weer, mede door het jongere personeel, die nog in mijn ogen onervaren zijn. Mijn moeder heeft een eigen appartementje, Ze ligt veel op bed en komt niet meer in de gezamenlijke ruimte vanwege gezondheidsredenen. Er worden hier veel activiteiten georganiseerd, helaas is mijn moeder niet meer in staat om hier aan mee te doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitalis Brunswijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.