Waardering van Vitalis Brunswijck - Eindhoven op 21 december 2016 interview

7.7

De manier hoe het personeel omgaat met de bewoners vind ik heel goed, ook naar mijn oom toe, die daar verblijft. Zij doen het prima en zijn altijd behulpzaam, ondanks dat ze soms met niet zoveel mankracht zijn. Ze zijn vriendelijk en ik krijg altijd antwoord op mijn vragen over mijn oom. Ik vind dat heel goed. Ik ben tevreden over de accommodatie van het hele gebouw, maar vind het qua sfeer nog een beetje kil en triest. Ik hoop dat dit verbeterd wordt. Verder vind ik, dat ik prima persoonlijk geïnformeerd wordt door de verzorgers over het welzijn van mijn oom. Omdat ik daar regelmatig ben, hoef ik de informatie niet via de e-mail te ontvangen, wat wel mogelijk is. Voor de rest ben ik over alles tevreden en ik ben blij dat mijn oom daar de goede zorg en aandacht krijgt die hij nodig heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitalis Brunswijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.