Waardering van Vitalis Brunswijck - Eindhoven op 11 januari 2017 interview

7.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Door de onvoorziene omstandigheden was de opvang de eerste dagen niet naar wens. Dit is ontstaan uit een situatie omdat de opnamen met spoedopname betrof. Dit is nu gelukkig wel met volle tevredenheid opgelost. De medewerkers die werkzaam zijn vind ik met de volle 100% zichzelf inzetten. Maar de capaciteit in de verzorging kan hierin niet altijd gegeven worden. Zij moeten namelijk veel met administratie bezig zijn en dit gaat dan ten koste van de verzorging voor mijn partner. Hier kunnen de medewerkers niets aan doen omdat zij zich aan de regels moeten houden. Ook mijn vrouw vind de inzet van de medewerkers en de doelstelling van haar verzorging goed gaan. Er kan nooit binnen een verzorgingstehuis de eigen thuis gemaakt worden, maar de medewerkers proberen het mijn vrouw wel zoveel mogelijk naar de zin te maken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitalis Brunswijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.