Waardering van Vitalis Brunswijck - Eindhoven op 22 november 2017 interview

6.8

Er is vaak maar één medewerker op tweeëntwintig bewoners aanwezig en dat vind ik echt te weinig. De afspraken worden niet altijd nagekomen, er wordt soms niet aan de dingen gedacht die ik doorgeef. Ik vind dat er veel verschil zit tussen de ene medewerker en de ander. Het empathisch vermogen is bij sommige medewerkers ver te zoeken vind ik. Ik vind dat ze mij serieuzer nemen dan mijn moeder. Er wordt naar mij goed geluisterd, maar ik heb het idee dat er naar mijn moeder minder goed geluisterd wordt. Mijn moeder heeft een grote kamer, een keukentje en een eigen badkamer/toilet. Het internet gaat heel langzaam en er is geen digitale televisie. De activiteiten worden opnieuw opgestart, die lagen een tijdje stil. Wat ik mis is dat mijn moeder geen eigen telefoon heeft. De aansluiting zit er wel, maar werkt niet. Er is ons gezegd dat ze geen eigen telefoon op haar kamer krijgt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitalis Brunswijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.