Waardering van Vitalis Brunswijck - Eindhoven op 19 december 2016 interview

Er werd niet altijd goed overgedragen van de ene afdeling naar de andere afdeling. Daardoor was hele belangrijke informatie rond mijn vader niet goed door gekomen. Toen wij daar over een gesprek hadden werd alles goed op papier gezet. En werd duidelijk zichtbaar wat er aan de hand was. De medewerkers wisten precies hoe ze met mijn vader om moesten gaan. Ze hebben mij zelfs een tip gegeven om over iets anders te beginnen als hij ergens nukkig over was en tot mijn verbazing werkte dat. Als er wat aan de hand was werden wij wel op de hoogte gehouden. De gemeenschappelijke ruimtes zijn goed en gezellig maar de kamer van mijn vader was niet groot en standaard in gericht met meubels van het huis. Er werden wel activiteiten aangeboden. Ik vond het fijn dat hij daar verbleef zo werd de zorg voor mijn vader gewaarborgd.Mijn vader is nu verhuisd naar een ander verzorgingshuis. In Vaandelhof werd er van hem wel gevraagd of hij mee wilde doen in de keuken. Dat vond hij wel leuk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitalis Brunswijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.