Waardering van Vitalis Brunswijck - Eindhoven op 9 januari 2017 interview

Ik vind het een hele duidelijke instelling. De communicatie vanuit Vaandelhof is heel goed, want ze bellen heel snel. Als er iets is met mijn schoonvader, bijvoorbeeld als ze medicijnen gaan veranderen. Dat vind ik goed, want dan krijg je het niet achteraf te horen. Als ik er ben en als er iets is wat besproken moet worden, dan krijg ik het gelijk te horen. Ze communiceren heel goed, niks wordt verzwegen. Geen papierwerk, gewoon menselijk contact en een goed gevoel daarbij. De medewerkers zijn vriendelijk en hebben een open karakter naar iedereen toe, die daar komt. De kamer waar mijn schoonvader slaapt, is heel goed. Ik vind de kamer goed genoeg, want hij heeft daar zijn bed, stoel en zelfs een vogel, omdat hij daar ook altijd mee bezig is geweest. Dat vind ik goed, dat dat kan. Zo merk je dat het personeel ook echt mee bezig is met de zorg voor hem. De gezamenlijke kamer, waar een keuken en televisie is voor alle bewoners op de afdeling, is heel netjes en opgeruimd. Die kamer is ook toegankelijk voor de familie, die er komt. Dat vind ik goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitalis Brunswijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.