Vitalis Brunswijck

Generaal Bradleylaan 1 5623 KM Eindhoven
040-2202202
Deze locatie is onderdeel van Vitalis WoonZorg Groep

Waardering van Vitalis Brunswijck - Eindhoven op 1 november 2017 Interview

Overige aandoeningen

Men probeert zich hier zo goed mogelijk aan de gemaakte afspraken te houden. Er wordt wisselend gereageerd als ik tussendoor om hulp bel. De medische zorg is goed, ik heb een goed contact met de arts en de medicatie wordt goed verzorgd. De medewerkers gaan prettig met me om, ze zijn vriendelijk en correct. Ze hebben wel wat te weinig tijd voor ons, ze doen wat ze moeten doen en af en toe nog een extra woordje, maar dan is het dat. Ze zouden ook wat meer aandacht kunnen geven aan vragen die ik heb, daar wordt niet altijd meteen antwoord op gegeven. De kamer is goed, ik mis af en toe de privacy die ik altijd gewend ben geweest. Het eten is prima. De schoonmaak laat wel wat te wensen over. De Franse slag.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitalis Brunswijck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.