Waardering van Vitalis Engelsbergen - Eindhoven op 16 oktober 2017 interview

7.2

Ik vind de verpleging altijd erg serieus in hun werk. Ik word altijd overal van op de hoogte gehouden en dat vind ik erg fijn. Mijn moeder krijgt genoeg aandacht en soms ook wel eens wat extra's. Ik vind dat er weinig tijd is om een gesprek met mij aan te gaan, dat gaat vaak heel vluchtig en soms heeft de medewerker haar jas al aan. Er is veel wisseling van personeel en dat vind ik soms wel eens lastig. Ik zou graag zien dat er een naamplaatje gedragen zou worden door de medewerkers. Ik heb een vast aanspreekpunt, maar die zie ik bijna nooit en dat snap ik niet zo goed. Ik ben tevreden met de zorg die mijn moeder krijgt, de medewerkers zijn heel liefdevol. De gezamenlijke woonkamer zou wat gezelliger kunnen. Ik vind het een beetje leeg. Er wordt samen in de gezamenlijke woonkamer gegeten. Er zijn heel veel activiteiten, daar krijgen ze echt een dikke voldoende voor. Mijn moeder doet overal aan mee, bijvoorbeeld bloemschikken, bingo, gymnastiek en een klassieke muziekmiddag. Ik ben ontzettend blij dat mijn moeder hier woont. De activiteitenbegeleiding krijgt een dikke pluim, samen met de vrijwilligers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitalis Engelsbergen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.