Waardering van Vitalis Engelsbergen - Eindhoven op 17 oktober 2017 interview

7.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Mijn moeder woont op een gesloten afdeling, waar ze eigenlijk niet thuishoort. Het personeel doet zijn best, maar er is te weinig personeel. De kwaliteit van de medewerkers is niet altijd even hoog. De zorg waarmee men omgaat met opmerkingen van mij of mijn moeder verschilt heel erg per persoon. De ene gaat er meteen mee aan de slag en de ander laat het begaan. Afspraken worden ook weleens vergeten, dan zeggen ze dat ze zo terugkomen, maar vervolgens komen ze niet terug. Het empathisch gevoel van de medewerkers verschilt heel erg. Mijn moeder heeft een eigen badkamer en dat is heel belangrijk. Er is een restaurant en café. Er zijn veel activiteiten voor de bewoners waar ze aan mee kunnen doen. Er zijn vrolijke kleuren gebruikt, dus het is er niet somber. Er heerst wel een goede sfeer. Het was in het begin moeilijk om in contact te komen met de arts van het huis. Dat liep via de verpleegkundige of de persoonlijk begeleider. Dan kwam het niet altijd even goed over bij de arts zoals ik het bedoelde.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitalis Engelsbergen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.