Waardering van Vitalis Engelsbergen - Eindhoven op 16 oktober 2017 interview

7.7

Over het algemeen ben ik heel tevreden over de aandacht en zorg die mijn moeder ontvangt. Het personeel doet zijn uiterste best. Ze gaan ook op een heel persoonlijke manier met mijn moeder om. Helaas merk ik wel dat er niet altijd tijd is voor een praatje met mijn moeder. Soms heeft mijn moeder opstandige momenten. Er is één verzorgende die haar altijd aan het lachen weet te krijgen. Mijn moeder wil liever niet meer deelnemen aan activiteiten. Er worden diverse activiteiten georganiseerd door de instelling. Zo is er bijvoorbeeld een kookclubje en een schildersclubje. Er grenst aan de afdeling een binnenplaatsje, een soort terras, waar mijn moeder kan zitten. Ik vind het heel fijn dat ze op die manier nog wel naar buiten kan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitalis Engelsbergen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.