Waardering van Vitalis Peppelrode - Eindhoven op 13 juni 2012

6.8

De goede en slechte ervaringen wisselen elkaar af. Vader moet met regelmaat zijn kamer afstaan omdat er andere patienten opgevangen moeten worden. Dit gaat ten koste van zijn welzijn, hij ervaart dit als enorm bedreigend om uit zijn vertrouwde omgeving te worden losgerukt. Als familie is het vreselijk dat de kamer dan bestemd wordt als stervenskamer waar vader daarna weer terug mag keren. Dat heeft zo'n mega impact op een zieke man van 92 dat de hele familie er inmiddels ziek van is. Dit is een beleid (wordt gezegd) die ons inziens niet door de beugel kan. Onze familiefoto's en andere persoonlijke spullen, zwerven dan vervolgens door het huis. Een zieke patient die nu in Peppelrode woont, kan je niet als 'ding' van plaats naar plaats verhuizen omdat dit volgens beleid beter uitkomt. Niet alleen met mijn vader maar met niemand mag zo gesold worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitalis Peppelrode? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.