Vitalis Peppelrode

Ds. Th. Fliednerstraat 5 5631 BM Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van Vitalis WoonZorg Groep

Waardering van Vitalis Peppelrode - Eindhoven op 3 mei 2018 Interview

Er is nog nooit een afspraak nagekomen. Ik heb nog nooit een mdo gehad en dat vind ik erg slordig. Er is een zorgplan, maar die is maar één keer aangepast. Ik vind dat ze het tijdsmanagement hier verkeerd doen, er wordt veel tijd weggegooid. Mijn moeder zit nu in de verzorging, maar ze moet eigenlijk naar de verpleging. Mijn moeder moet aangestuurd worden, dat doen ze nu niet. Ze laten hierin veel dingen vallen. De medewerkers hebben wel de aandacht voor mijn moeder die zij nodig heeft. Er wordt naar mij geluisterd en als ik iets aangeef, dan wordt dat opgeschreven en vervolgens wordt er niets mee gedaan. Dat vind ik niet netjes. De accommodatie vind ik top, ik vind het schandalig dat het hele gebouw draait op twee liften. Dat vind ik echt niet genoeg voor zoveel mensen. De kamer van mijn moeder is top en groot genoeg, deze heeft een goede indeling en hij is licht. De schoonmaak zouden ze moeten uitbesteden, want dit gaat hem niet worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitalis Peppelrode? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.