Waardering van Vitalis Theresia - Eindhoven op 16 oktober 2017 interview

7.0

Er zit veel verschil tussen de medewerkers. Er wordt gedaan wat ze moeten doen en dat doen ze goed, maar ik zie ze nooit een krantje lezen met mijn moeder of een aai over haar bol geven. Mijn moeder is een heel vrolijk persoon en daardoor heb ik wel het idee dat ze het hier naar haar zin heeft. Als ze even niet lekker in haar vel zit dan proberen de medewerkers er alles aan te doen om dat te verhelpen, dat vind ik fantastisch. Als ik iets communiceer met de medewerkers dan word ik altijd gehoord, de lijntjes zijn erg kort. Het is kleinschalig dat vind ik positief. Mijn moeder heeft een balkon op haar verdieping , maar die wordt gebruikt voor het personeel om op te roken. De woonkamer vind ik te klein, iedereen zit erg dicht op elkaar. Het staat er erg vol met rollators en dat maakt het niet gezellig. In de hal staan ook spullen en dat vind ik er een beetje rommelig uitzien. De verzorging vind ik goed, mijn moeder ziet er altijd netjes en schoon uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitalis Theresia? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.