Waardering van Vitalis Vonderhof - Eindhoven op 8 mei 2018 interview

7.5

Alle afspraken gaan goed. Ik vind het jammer dat er minder aandacht is voor het aankleden en de persoonlijke verzorging. Dit zou beter kunnen. Een aantal dingen kunnen ze niet aan voldoen, omdat daar denk ik geen tijd voor is. Ik merk hierin een te kort aan personeel op en dat vind ik jammer. De medewerkers zijn vriendelijk en mijn moeder vindt ze lief. Dat vind ik ook belangrijk. Ze zijn begripvol en ze laten haar haar keuzes maken. Ze zetten geen druk achter dingen die moeten, daarin hebben ze veel geduld. Soms is het nadeel dat haar eten koud wordt, maar dat vind ik minder belangrijk. Er zijn hier veel vrijwilligers actief en mijn moeder zit in een wandelclub. Ze komt regelmatig buiten. Als ik iets aangeef bij de verzorgenden, dan komt dit niet altijd goed door. Ik moet vaak herhalen. Ik heb een goed mailcontact met een contactpersoon. Zo hoop ik dat mijn vragen meer centraal terecht komen en dat dit beter gaat. Wat ik verder jammer vind, is dat er niets voor buiten is. Ze hebben bij het gebouw alleen een klein zitje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitalis Vonderhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.