Waardering van Vitalis Wilgenhof - Eindhoven op 17 oktober 2017 interview

6.5

Er is een contactavond geweest voor mantelzorgers. Er is niet duidelijk waar klachten gedeponeerd moeten worden. Daar zou antwoord op komen vanuit de directie, maar dat moet nog komen. Met de verzorgenden kan ik goed afspraken maken. Ik vind de verzorging matig. De medewerkers doen hun uiterste best, maar er is veel wisseling onder het personeel. Ook onder de artsen is er wisseling. De omgang van de medewerkers met mijn zus vind ik bijzonder goed. Mijn zus heeft geen kwaliteit van leven. Dat komt door haar ziekte. Er wordt geprobeerd om er iets aan te doen, maar mijn zus ligt vrijwel altijd in bed. Als er bijvoorbeeld iets met muziek is georganiseerd, wordt mijn zus mee genomen. De verzorgenden kunnen er niets aan doen dat de kwaliteit van leven zo laag is. Er wordt weinig met mijn zus gedaan. In het verleden werd er nog wel iets aan activering gedaan. Dat is allemaal weg. Ook de vrijwilligers zijn weg bezuinigd. Er wordt veel tijd besteed aan het doen van de administratie. Die tijd zou naar mijn mening besteed moeten worden aan de zorg. Het gebouw vind ik niet goed ingedeeld. De hal beneden wordt niet gebruikt. De binnentuin die er aan ligt wordt ook niet gebruikt. Daar kunnen de bewoners niet komen. Ze kunnen alleen boven de gang op en neer lopen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitalis Wilgenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.