Waardering van Vitalis Wilgenhof - Eindhoven op 17 oktober 2017 interview

6.8
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik heb mij in het begin er vooral aan gestoord dat er slordig met spullen van mijn vader omgegaan wordt. Het is er niet opgeruimd op de kamer. Spullen raken ook kwijt. Mijn vader zit altijd maar op zijn kamer. Eten wordt zo op zijn kamer gezet en er wordt verder geen aandacht aan hem besteed. Ze laten mijn vader teveel aan zijn lot over. Het is er niet altijd helemaal schoon, het schoonhouden zou beter kunnen. Mijn vader deelt de toilet en badkamer met de meneer naast hem en het schoonhouden hiervan laat ook te wensen over. De communicatie met de verpleegkundige van de afdeling loopt goed. Soms worden dingen alleen niet goed overgedragen als er veel wisseling van medewerkers is. Zo komt het dan ook wel voor dat afspraken niet goed nagekomen worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitalis Wilgenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.