Waardering van Vitalis Wilgenhof - Eindhoven op 17 oktober 2017 interview

8.7

Mijn vader woont op een gesloten afdeling. Ze doen er alles aan om hem op de goede manier te benaderen. Het persoonlijke contact met mijn vader is heel belangrijk in de verzorging. Op deze afdeling is een heel goed team verzorgenden, dat elkaar versterkt. De medewerkers hebben ook veel plezier in hun werk. Ze zijn heel creatief om mijn vader het leven buiten de afdeling te laten ervaren. Het is heel fijn dat ik gerust kan zijn over de plek waar mijn vader verblijft. Ik heb het volste vertrouwen in de mensen die voor hem zorgen. Er wordt goed mee gedacht over zijn situatie. Als mijn moeder binnenkort in de aanleunwoning gaat wonen, kan mijn vader naar haar toe gebracht worden, zodat ze toch nog samen tijd kunnen doorbrengen. Er wordt ook aan mij gevraagd of het goed is als een mannelijke vrijwilliger met mijn vader naar buiten gaat. Er is heel veel oog voor de mantelzorgers. Ik word overal bij betrokken. De lijntjes zijn heel kort. Als er iets is, is er ook altijd tijd voor mij. De medewerkers wijzen er ook op dat je op bezoek komt en dat je het vooral gezellig moet hebben. Het gebouw is gedateerd. Het ligt centraal, vlakbij een park en de schouwburg. De voorzieningen zijn in orde. Er is een leuk restaurant met een terras. Er is ook een winkeltje en er is een goede kapper.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitalis Wilgenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.