Vitalis Wissehaege

Herman Gorterlaan 4 5644 SX Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van Vitalis WoonZorg Groep

Waardering van Vitalis Wissehaege - Eindhoven op 8 juni 2017 Interview

Overige aandoeningen

Aan het nakomen van de afspraken zou door sommige medewerkers meer aandacht besteed mogen worden. Ze zeggen dan dat ze 's avonds nog terugkomen en doen dat vervolgens niet. De afspraken met betrekking tot de verzorging worden in het algemeen wel goed nagekomen. Ik krijg op de goede tijden mijn medicijnen. De arts van het huis heb ik nog niet gezien, terwijl ik daar wel om gevraagd heb, maar er schijnt een wachtlijst te zijn als je geen urgente zaken mankeert. Het personeel gaat fatsoenlijk om met me, ze zijn attent. De kamer is goed qua ruimte, alleen is er te weinig ruimte om al je spullen kwijt te raken. Ik mis wel dat ik niet naar buiten kan. We krijgen voldoende te eten, je kunt altijd nog iets bijnemen als het niet meteen genoeg was. Het eten smaakt redelijk goed. Er worden ook af en toe heel goede activiteiten georganiseerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitalis Wissehaege? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.