Vitalis Wissehaege

Herman Gorterlaan 4 5644 SX Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van Vitalis WoonZorg Groep

Waardering van Vitalis Wissehaege - Eindhoven op 8 juni 2017 Interview

Overige aandoeningen

Het gebouw sluit niet aan op de doelgroep die er zit. De appartementen zijn niet voldoende aangepast. Je kunt bijvoorbeeld niet gemakkelijk bij de keuken met een rolstoel. Ook is mijn leefruimte niet groot. Hij is lang en smal. Wat ik ook mis is sfeer in het gebouw. Niet gezellig aan gekleed, niet huiselijk. Ik kan wel gaan en staan waar ik wil. Hoef dus niet in het gebouw te blijven en kan lekker naar buiten. Ik denk dat het personeel zich niet helemaal goed realiseerd dat wij hier altijd zijn. En dat dit ons thuis is. Dat merk je vooral bij de leerlingen die hier in opleiding zijn. Vitalis geeft aan dat ze zorg op maat hebben, maar dat is heel lastig met zoveel verschillende bewoners. Bijvoorbeeld voor de jongere doelgroep. Dus meer individualisering. Ze volgen vast aan protocols. Bijvoorbeeld wel een bad kunnen nemen ook al is het heel warm.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitalis Wissehaege? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.