Vitalis Wissehaege

Herman Gorterlaan 4 5644 SX Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van Vitalis WoonZorg Groep

Waardering van Vitalis Wissehaege - Eindhoven op 8 juni 2017 Interview

Overige aandoeningen

Ik heb hier een grote kamer die we zelf netjes hebben opgeknapt. Ik heb een mooi uitzicht. De schoonmaak is redelijk, al blijven er wel eens een aantal zaken liggen. Het eten vind ik niet bijzonder. Met de gemaakte afspraken moet ik toch regelmatig wel wat langer wachten. Als ik tussendoor bel dan wisselt het of ze je snel komen helpen of dat je wat langer moet wachten. De medische zorg die ik krijg is goed. Ik krijg op tijd mijn medicijnen, en ze helpen me overal goed bij. Het personeel is sowieso erg vriendelijk en behulpzaam. Ze begrijpen me goed, maar hebben wel wat weinig tijd voor ons. Maar ik kan wel altijd goed terecht bij bepaalde mensen voor advies, en daar kan ik ook altijd terecht met vragen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitalis Wissehaege? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.