Waardering van Vitalis Wissehaege - Eindhoven op 21 november 2017

8.7
  • Ziekte van Parkinson

Ik spreek namens mijn moeder als ik zeg dat ze erg tevreden is. De dagbehandeling biedt haar structuur en geeft haar prikkels, zodat ze als ze daar is, veel minder last heeft van haar parkinsondementie en haar parkinsonhallucinaties. De begeleiders zijn erg lief en zetten zich enorm in. Zelfs iets extra's regelen voor mijn moeder vinden ze geen enkel probleem. Ze zijn erg zorgvuldig w.b. afspraken en mededelingen omtrent de zorg, die ze bieden. Mijn broer en ik worden goed op de hoogte gehouden. Door de behandeling en aandacht, die ze daar krijgt, is het voor mijn moeder mogelijk om langer zelfstandig te wonen. Ik hoop dat ze nog lang mag genieten van deze goede zorgen. Verbeterpunt: ik gun de behandelaars meer tijd en minder administratie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitalis Wissehaege? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.