Vitalis Wissehaege

Herman Gorterlaan 4 5644 SX Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van Vitalis WoonZorg Groep

Waardering van Vitalis Wissehaege - Eindhoven op 8 juni 2017 Interview

Overige aandoeningen

Mijn kamer op zich gaat wel, alleen de verlichting laat te wensen over. Qua ruimte voldoet hij wel, en over de schoonmaak heb ik geen klachten. Het eten is goed. De afspraken worden in het algemeen goed nagekomen, al komt er wel eens iets tussen. Ook als je ergens naar toe moet houden ze daar hier heel goed rekening mee. De medische zorg is goed, al vind ik het soms wel moeilijk dat degene die de medicijnen uitzetten vaak niet weten wat het precies is en degene die het voorschrijft krijg ik moeilijk te spreken. Het personeel is goed, objectief, vriendelijk en behulpzaam. Ik word hier zeker serieus genomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitalis Wissehaege? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.