Waardering van Vitalis Wissehaege - Eindhoven op 9 mei 2018 interview

6.3

Mijn vader vindt het belangrijk, dat hij met u en meneer wordt aangesproken. Er zijn een aantal verzorgenden die deze normen volgens mijn vader helaas niet hanteren. Dit stoort mijn vader heel erg. Ik vind dat het soms ontbreekt aan persoonlijke aandacht. Mijn vader wordt te weinig gestimuleerd om wat te doen. De activiteiten die er zijn sluiten niet aan bij zijn interesses. Het zou bijvoorbeeld prettig zijn, als er iemand geregeld even met hem zou komen praten. Er is beneden een grand café. Ik ga daar graag met mijn vader wat drinken. Mijn vader vindt het daar akoestisch alleen niet prettig. Je hoort daar de geluiden van de kamers boven. De gezamenlijke huiskamer vind ik functioneel ingericht. Mijn vader komt er alleen om te eten. Het eten vindt mijn vader verbeterd ten opzichte van in het begin. Mijn vader heeft een goede kamer met een eigen douche en toilet. Mijn vader vindt dat er in zijn kamer te weinig en niet zo goed wordt schoongemaakt. Hij vindt het in zijn kamer ook altijd veel te warm. Ik heb dit besproken met de verzorgenden, maar ik merk nog geen verbetering. Ik heb een paar keer ervaren dat ik de afdeling belde en dat ze niet te bereiken waren. Dat gaf mij een vervelend gevoel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitalis Wissehaege? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.