Waardering van Vitalis Wissehaege - Eindhoven op 9 mei 2018 interview

7.5

Toen mijn ex man hier ging wonen, kreeg ik een map met informatie. Ik vond de informatie niet toereikend. Ik had daardoor nog veel vragen na het lezen van de map. De afspraken die we nu maken met de verzorgenden, worden goed nagekomen. Ik vind dat de verzorgenden heel erg zorgzaam en betrokken zijn. Mijn ex man vindt het fijn dat ze weleens een leuk praatje met hem maken. Ze zijn niet zo afstandelijk. Hij ziet heel vaak dezelfde medewerkers. Daarvoor voelt het voor hem meer vertrouwd. Hij heeft het hier naar zijn zin. Ik vind zijn kamer netjes en hij heeft een eigen badkamer. Dat vind ik wel fijn. Het gebouw is heel modern. Ik vind het alleen jammer dat het signaal van de tv heel slecht is. Er is beneden een restaurant en dat vind mijn ex man heel leuk. Hij kan zelf met de lift naar beneden. Je kunt buiten mooi wandelen in het Genneper park. Voor hem is het hier ideaal.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vitalis Wissehaege? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.