Waardering van ViVa! Zorggroep, locatie de Boogaert - Castricum op 1 juni 2017 interview

8.8

Het is een heel nieuw gebouw. Voor iedere bewoner is er een plek op de afdeling, want er zijn drie huiskamers voor twaalf bewoners. Ik vind dat de verzorging heel goed met de bewoners omgaat. Hoewel de medewerkers het druk hebben, zorgen ze er wel voor, dat ze aandacht hebben zoor de mensen. Wat ik slecht vind, is dat er voor de activiteiten betaald moet worden, hoewel daarvoor vaak vrijwilligers worden ingezet. Ik vind 14 euro per half uur te duur. Veel mensen kunnen dit niet betalen, waardoor bepaalde activiteiten verdwenen zijn. Verder loopt alles goed. Mijn moeder voelt zich heel erg thuis in deze instelling en dat vind ik het allerbelangrijkste.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ViVa! Zorggroep, locatie de Boogaert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.